Cum sa iti optimizezi profilul de twitter?
De ce este atat de importanta optimizarea profilului de twitter? Pentru ca Twitter-ul este ceva mai mult decat tweet-urile. Chiar daca continutul site-ului este scris bine, nu vei fii luat in serios daca profilul tau de twitter nu iese in evidenta.
Cum arata un profil de Twitter standard? Sunt sigura ca ai vazut o multime: background-ul albastru este cel uploadat de Twitter, avatarul este „un ou” si la bio nu scrie nimic. Daca te uiti la tweet-uri vei vedea ca sunt „automate”: doar titlul articolului si link-ul.
Iata cum iti poti optimiza profilul de Twitter atat pentru motoarele de cautare cat si pentru vizitatorii profilului. Urmeaza pasii:
1. Incarca o poza cu tine
Este foarte important ca poza pe care o incarci sa fie cu tine. Pe Twitter este vorba de ce ai tu de spus, de aceea este important ca ceea ce distribui sa para ca vine din partea ta. Poti sa fii creativ cu modul in care vrei sa te reprezinti, dar ar trebui sa te feresti sa folosesti un logo, un personaj de desene animate sau o poza cu o persoana cunoscuta.
2. Schimba background-ul si imaginea din header
Chiar daca o sa inlocuiesti background-ul default cu unul predefinit sau cu unul intr-o singura culoare, le arati celorlalti ca ti-ai „sacrificat” putin timp pentru a-ti face profilul sa fie atragator . De asemenea, sunt sute de site-uri care iti ofera posibilitatea sa te loghezi cu contul de Twitter si sa vezi in real-time ce background se potriveste cu profilul tau.
Acelasi lucru este valabil si cu imaginea din header.
3. Nume si locatia
Atunci cand esti „intrebat” care este numele cu care doresti sa fii cunoscut pe Twitter, ar trebui sa iti pui numele real. Internetul nu mai este de mult anonim si este un motiv pentru asta. Daca continutul distribuit de tine este de calitate, nu ai vrea ca ceilalti utilizatori sa stie ca vine din partea ta? In cazul in care esti nesigur in privinta anonimitatii online, iti poti folosi doar o parte din nume (exemplu Catalina) sau numele si initiala (exemplu Catalina M. ).
Este de asemenea de ajutor sa introduci locatia. Optiunea de „Cautare avansata” ofera utilizatorilor oportunitatea sa efectueze cautari in functie de locatie. Daca ai un nume comun si utilizatorii pot avea dificultati cand te cauta, este bine sa scrii ceva reprezentativ la descriere. Totodata, introducerea locatiei iti poate facilita conectarea cu comunitatea locala.
4. Descrierea
Cele 160 de caractere puse la dispozitie pentru a te descrie sunt mai mult decat suficiente. Chiar daca esti conectat la mai multe site-uri, poti salva spatiu daca introduci adresa site-ului principal un campul „URL” .
De asemenea iti poti face profilul mai usor de gasit in cautari prin mentionarea unor persoane pe care le cunosti (angajatorul sau o companie din care faci parte) si prin folosirea hashtag-urilor.