Adresa:
Str. Pandurilor nr. 9, Tirgu Mures.
Telefon:
+40.740.343.088
Email:
office [at] codemix.ro

6 reguli de aur pentru Marketing-ul de continut

6 reguli de aur pentru Marketing-ul de continut

Recent, statisticile au aratat ca site-urile de social media sunt unele din cele mai bune metode de a trezi interesul din partea publicului. Este foarte important ca marketerii sa stie modalitatea potrivita de a-si distribui articolele pe site-urile de social media. Aceste postari te vor ajuta sa iti imbunatatesti engagement-ul si traficul.

Este important ca atunci cand creezi continut sa ai in minte un scop, pentru a stii ce vrei sa obtii de pe urma postarii. Esti in cautare de lead-uri? Vrei sa iti imbunatatesti pozitia in Google? Determinand ceea ce vrei sa obtii te va ajuta sa iti formezi un stil si sa scrii continut relevant pentru cititori.

Informeaza-te despre audienta si subiecte interesante

De asemenea, este important sa stii pentru cine scrii, care este publicul tau tinta; acest lucru te va ajuta la gasirea unui subiect interesant si totodata la documentarea articolului. Ai putea sa vezi ce subiecte sunt atragatoare pentru publicul la care intentionezi sa ajungi. Incearca sa fii cat mai original si sa pui lucrurile intr-o „lumina” noua.

Nu exagera cu limbajul tehnic

Nu este nici o problema daca mai strecori cateva cuvinte „tehnice” in articol, dar folosirea prea multor cuvinte de acest fel va forta cititorul sa caute „definitia” cuvantului pentru a intelege la ce te referi si intr-un final va renunta. Aminteste-ti ca te adreseszi unor oameni, atingerea publicului tinta trebuie sa fie cat mai „user-frendly”.

Publica-ti articolul peste tot

Este estential sa postezi in principalele locuri in care ai putea avea succes in atingerea publicului tinta, dar asta nu inseamna ca nu poti sa iti distribui articolul si in locuri mai putin cunoscute si cu potential mai scazut.
Chiar daca crezi ca nu este foarte relevant, distribuirea continutului in cat mai multe locuri iti va imbunatati in mod vizibil traficul si, cine stie, ai putea ajunge la un public la care nu te-ai gandit pana acum.

Fii creativ

Avand in vedere tehnologia disponibila in zilele noastre, ar fii pacat sa ne rezumam doar la postari scrise. Da-ti frau liber imaginatiei si profita de toate avantajele existente. Poti face un mic video, un infografic sau chiar un slide pentru a-ti ajuta cititorii sa parcurga mai repede continutul postarii.

Transforma problemele in continut

In fiecare companie apar mici probleme, de ce sa nu le impartasesti cu clientii actuali sau viitori? Postarea de lucruri precum studii de caz sau un raspuns la o intrebare adresata frecvent le va arata cititorilor ca iti pasa de ei, ca lucrezi din greu pentru a rezolva problemele aparute si ca nu iti e frica sa iti recunosti eventualele greseli.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *