Adresa:
Str. Pandurilor nr. 9, Tirgu Mures.
Telefon:
+40.740.343.088
Email:
office [at] codemix.ro

4 Modalitati de a te face vizibil in Social Media

4 Modalitati de a te face vizibil in Social Media

A devenit evident ca o prezenta vizuala dinamica este esentiala pentru dezvoltarea unei campanii de social media de succes si parte integranta din strategia sociala.

1.Extinderea pe platforme vizuale

Unul din primii pasi este crearea de conturi pe platformele sociale special concepute pentru „vizibilitate”. Unele din cele mai usor de folosit astfel de platforme sunt Instagram si Pinterest. Instagram este ideal pentru a face cunoscuti oamenii din spatele companiei/brandului; te poti conecta cu diferite persoane direct sau indirect interesate de produsele brandului si poti distribui fotografii de la lansari de produse, zile de nastere sau chiar mascota firmei. Scopul este acela de a face brandul mai „personal”, ca oamenii sa se identifice mai usor cu produsele respective. Pinterest este un instrument ideal pentru conectarea cu diferite comunitati interesate de nisa brandului. (exemplu: daca o firma vinde aparatura pentru bucatarie se va conecta cu comunitati interesate de mancare, fitness, sanatate si decoratiuni interioare).

2. Producerea de continut vizual personalizat

Crearea de grafice simple dar totodata interesante care sa atraga utilizatorii ( o intrebare sau un adevar general valabil ). Pentru a crea un grafic simplu se poate folosi PicMonkey (text si design). Cea mai simpla metoda este o fotografie draguta+un citat+logo-ul brandului si website-ul .

3. Continut video

Continutul video este cel care atrage cel mai mult, iar importanta acestuia a crescut o data cu introducerea noului „News Feed”, videoclipurile avand mai multe sanse pentru a se raspandi. Un mod prin care poti profita de avantajele video-urilor este gazduirea unui video-blog. Pe video-blog pot fii postate discutii intre membrii firmei, mici interviuri sau raspunsuri la intrebarile puse de cei care viziteaza site-ul.

4. Continut oferit de utilizatori

Provoaca utilizatorii/clientii/posibilii clienti la un mic concurs. Ei pot face fotografii, mici videoclipuri utilizand produsul/serviciul sau vorbind despre beneficiile acestuia, pe care mai apoi sa le distribuie pe retelele sociale, urmand ca la final sa primeasca un mic premiu. Scopul este acela de a raspandi numele brandului si de a face cunoscute beneficiile


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *